Newsletter

* campuri obligatorii
Email marketing by Interspire

Intrebari frecvente

1. Care este orarul de zbor?
Orarul de zbor este cel publicat in catalog de sejururi sau de circuite, pe site sau in cataloagele companiilor aeriene.
Orarul apare pe biletele electronice - exprimat intotdeauna in ore locale ale oraselor de plecare si sosire.
Prezentati-va la aeroport cu minim 1h inaintea decolarii zborului pentru a avea suficient timp de a trece formalitatile, control securitate.
In cazul intarzierilor unui zbor legislatia in vigoare este cea care stipuleaza clar ce trebuie facut.

2. Are J`INFO TOURS reprezentant local unde merg eu in vacanta?
In orice destinatie in lume J`INFO TOURS ofera prin partenerul local asistenta turistica. In anumite destinatii unde calatoresc mai multi jinfoturisti avem delegat un ghid de sejur roman sau ghid insotitor (pentru circuite).

3. Cine este ghidul grupului?
Se desemneaza cu doar cateva zile inainte de plecare ghidul pentru un anumit grup. Cu o zi inainte de plecare veti primi numele si telefonul de urgenta a ghidului de la agentul Dvs.
Toti ghizii J`iNFO TOURS sunt licentiati de ministerul turismului si alegem cei mai profesionisti ghizi, dedicati, cu bune abilitati de comunicare si cunostinte solide de turism, vorbitori de engleza si alte limbi de circulatie internationala.

4. Cum este vremea la destinatie in momentul calatoriei?
Experienta de peste 26 ani in turism ne recomanda in alegerea perioadelor optime de calatorie pentru grupuri si turistii individuali. Tinem cont de prognoze si sezonalitate astfel incat sa programam calatoriile in momentele cele mai bune pentru a descoperi un anumit loc. Astfel cu usurinta se pot evita anotimpurile ploiaoase, musonice sau cand apar uragane.

5. Cum vor fi mesele incluse in pachetul de servicii?
Se pot alege si apartamente in regim self catering, sunt dotate cu o chicineta unde sa se gateasca, au frigider, microunde. Alt tip de cazare este BB (bed and breakfast) veti servi la hotelul unde aveti cazare doar micul dejun inclus in pachetul de servicii. Puteti beneficia de demipensiune HB (half board) avand asigurat mic dejun si pranz sau cina, in general mai multe hoteluri servesc cina, dar daca deschid la pranz restaurantul e posibil sa fie servit pranzul convenind acest lucru cu hotelul. Pensiunea completa FB (full board) consta in toate cele 3 mese pe zi. Hotelurile care ofera All Inclusive pe langa cele 3 mese principale au inclus pentru oaspeti si gustarile intre mese si bauturile racoritoare si alcoolice locale. Aceste gustari si bauturi incep sa fie servite dupa micul dejun si apoi intre pranz si cina si dupa cina pana pe la ora 23 sau 24h depinzand de politica hotelului. Inca de cand rezervati sau la sosirea in hotel veti cunoaste orarul All Inclusive detaliat. Cluburile All Inclusive au multa anumatie de zi, de seara, pentru copii, multe sporturi, consursuri, multe spectacole. Ultra All Inclusive si Ultra Ultra All inclusive adauga fata de All Inclusive diverse alte facilitati in pachetul de servicii deja contactat: sporturile de apa fara motor, apa, sucuri in minibarul din camera zilnic de reinprospateaza, porceduri SPA s.a.

6. Odata ajuns in destinatia vacantei, ce vizite sunt recomandate?
Agentul dvs de turism va recomanda cele mai interesante lucruri de facut in vacanta inca de la prezentarea ofertei, in cataloagele noastre gasiti detaliat descrise aceste Must Do. In itinerariile circuitelor noastre s-a tinut cont de valoarea locurilor si monumentelor incluse si de optiunea majoritatii participantilor. Daca doriti vizite speciale si/sau specializate le putem organiza pentru Dvs oricand ne formulati o cerere concreta.
Este bine sa respectati termenul de inscriere intr-o excursie optionala mentionat de agent, de ghid pentru ca sa se poate garanta vizita Dvs - exemplu la Alhambra in Granada rezervarea se garanteaza daca se face cu 3 luni inainte inscrierea ferma.
Recomandam la destinatie sa nu achizionati excursii de la persoane necunoascute, vanzatori ambulanti, agentii fara recomandare pentru a evita surprize neplacute.